Usein kysytyt kysymykset

Saamme paljon kysymyksiä samasta aiheesta. Siksi olemme luoneet sivun, josta saat nopeasti vastauksia näihin kysymyksiin. Jos et löydä etsimääsi asiaa, voit aina ottaa meihin yhteyttä ja esittää kysymyksesi.


 
Toimitus ja toimitus

Missä pakettini on?

Tilaukset lajitellaan tilaamasi tuotteen varastotilanteen mukaan, ja tilauksen rekisteröinnistä käsittelyyn voi kulua enintään 1 työpäivä.

Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on noin 1-4 työpäivää.

Ne lähetetään yleensä samana arkipäivänä, jos tilaat ennen klo 09:00. Toimitusaika voi hieman vaihdella toimitusosoitteesta riippuen. Bringissä ja PostNordissa voi esiintyä viivästyksiä ennalta arvaamattomien ulkoisten tapahtumien ja vilkkaan liikenteen vuoksi. Klo 9.00 jälkeen tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana päivänä.

Miten voit tarkistaa ennakkotilausten päivitetyn toimituspäivän?

Jos olet ennakkotilannut tuotteen, voit tarkistaa päivitetyn arvioidun toimituspäivän napsauttamalla tilaustasi tilauksen yleiskatsauksessa. Tuotteen lähettämisestä varastostamme kestää yleensä 1-3 työpäivää, ennen kuin tuote saapuu haluamaasi toimituspaikkaan. Jos viivästyksiä ilmenee, tällä sivulla oleva päivämäärä päivitetään.

HUOM! Voi kestää jopa 4 tuntia tilauksen tekemisen jälkeen, ennen kuin tämä päivämäärä näkyy tilaussivulla. Voit nähdä arvioidun toimituspäivän tilauksen tekemisen hetkellä punaisella tekstillä sinulle sähköpostitse lähetetyssä tilausvahvistuksessa. Jos olet ostanut varastossa olevan tuotteen, tilausvahvistuksen tilausrivillä ei ole punaista tekstiä, ja tuote lähetetään varastostamme yhden työpäivän kuluessa. Jos haluat nähdä, missä pakettisi on, voit seurata postissa saamasi seurantanumeron avulla. Jos et löydä sähköpostia saapuneesta postilaatikostasi, tarkista roskapostikansiosi.

Jos sinulla on lisäkysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Miten voin seurata pakettiani?

Käytämme rahdinkuljettajina Bringiä ja PostNordia. Kun pakettisi on pakattu ja valmis lähetettäväksi, saat sähköpostiviestin, jossa on seurantalinkki, yhden arkipäivän kuluessa.

Postitse lähetettävien lisävarusteiden ja varaosien seuranta ei päivity yhtä usein.

En ole saanut seurantanumeroa, mitä minun pitäisi tehdä?

  1. Tarkista tilauksesi tila, onko tuote lähetetty.

  2. Tarkista roskapostisi, on mahdollista, että seurantasähköposti on päätynyt tänne.

  3. Tarkista, onko tilaukseen rekisteröity sähköpostiosoite väärä. Jos se on ja tilauksen tila on ”Lähetetty”, pakettisi on lähetetty ja todennäköisesti matkalla sinulle. Saat noutoilmoituksen tekstiviestillä, kun se saapuu valitsemaasi noutopaikkaan (lähimpään postitoimipaikkaan tai kotiosoitteeseen). Jos sähköpostiosoite ja/tai puhelinnumero on rekisteröity väärin, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

  4. Jos oikea sähköpostiosoite ja/tai puhelinnumero on rekisteröity, mutta et ole vieläkään saanut seurantanumeroa, voimme auttaa sinua löytämään sen. Ota yhteyttä asiakaspalveluun.

En ole saanut kaikkea tilaamaani...?

Jos olet saanut vain osan paketista, siihen on kaksi syytä:

  1. Osia lähetyksestäsi ei ole varastossa. Voit helposti selvittää, onko näin, etsimällä tuotteen verkkosivustoltamme ja katsomalla, onko sitä varastossa. Jos sitä ei ole varastossa, sinun kannattaa tarkistaa odotettu toimitusaika kohdasta ”Lisää koriin”. Loput tilauksestasi lähetetään.

  2. Jos tuote on varastossa, kyseessä voi olla pakkausvirhe, ja ilmoita siitä asiakaspalveluun, niin lähetämme tuotteen uudelleen.

Jos paketistasi puuttuu tuotteita ja tilaustasi ei ole jaettu, ota yhteyttä meihin, niin autamme sinua edelleen.

Mitä tapahtuu, jos en nosta pakettiani postitoimistosta?

Jos haluat noutaa pakettisi, mutta et pääse noutamaan sitä alkuperäisenä noutopäivänä, voit ottaa yhteyttä postitoimistoon, jotta paketin jättöaikaa voidaan pidentää.
 
Jos et noutaa pakettia noutopäivänä, se lähetetään takaisin meille, ja kun se on rekisteröity myymälässä, sinua veloitetaan lähetyskuluista. Jos haluat paketin edelleen, voit tilata sille uuden lähetyksen asiakaspalvelun kautta.

Mitkä ovat toimitusvaihtoehtoni?

DHL

Postnord

 
Ostoehdot ja -ehdot

Hintojen täsmäytys

Käytämme hintatarkistusta varmistaaksemme, että saat aina parhaan hinnan.

60 päivän vaihtokäytäntö

Tarjoamme 60 päivän vaihto-oikeuden.

Turvallisuus ja yksityisyys

Huolehdimme turvallisuudestasi ja yksityisyydestäsi.

Toimitusehdot

Toimitusehtomme

Ostoehdot

Meidän ostoehtomme.


Palautukset ja hyvitykset

Voinko muuttaa tilaustani?

Kun tilaus on tehty, tilausta ei useimmissa tapauksissa ole mahdollista muuttaa, koska pakkaamme ja lähetämme tavarat jatkuvasti nopean toimituksen varmistamiseksi. Jos olet saanut toimitusvahvistuksen, jossa on seurantanumero, emme voi enää tehdä muutoksia tilaukseen. Jos haluat peruuttaa ostoksesi tai vaihtaa sen toiseen tuotteeseen, sinun on käytettävä peruutusoikeuttasi ja palautettava tuote meille, kun saat sen. Sen jälkeen voit tehdä uuden tilauksen haluamastasi tuotteesta.

Miten käytän peruutusoikeuttani?

Ostaja vastaa tavaroiden palautuskustannuksista, jos hän käyttää peruutusoikeuttaan. Tavarat on palautettava alkuperäispakkauksessa. Ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi lisätietoja tilauksen palauttamisesta ja saadaksesi palautuslähetyslipukkeen.

HUOM! Ostaja ei saa käyttää omaa rahtikirjaansa peruutukseen.

Ostajan tulee tutkia tuote ennen oston peruuttamista. Tavarat on palautettava myyjälle samassa kunnossa ja samassa määrässä kuin ostaja on ne vastaanottanut. Myyjä voi vaatia kuluttajaa korvaamaan mahdollisen arvonmenetyksen, joka aiheutuu siitä, että ostaja on käsitellyt tavaraa tavalla, joka ei ollut tarpeen tavaran luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan selvittämiseksi. Lue lisää peruutusoikeudesta ja myyntiehdoista verkkosivuiltamme.

Näin sinun on toimittava:

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat käyttää peruutusoikeuttasi. Meillä on mahdollisuus pysäyttää tilaus, kunnes se on aktivoitu ja pakattu varastossa.

Jos tavarat on jo lähetetty, voit käyttää peruutuslomaketta, jonka sait tilausvahvistuksessa. Löydät peruutuslomakkeen myös täältä.

HUOM! Ota ensin yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi lähetysluettelon. Lähetä sitten tuote osoitteeseen:

E-Wheels

Datavägen 31

436 32 Askim, Ruotsi

Seuraa kirjeitä ja paketteja tai käytä PostNordin muita palveluja ja työkaluja postin lähettämiseen ja vastaanottamiseen.

Milloin saan rahani takaisin?

Jos olet käyttänyt peruutusoikeuttasi ja lähettänyt tuotteen takaisin meille, palautusosastomme käsittelee palautuksen heti, kun se saapuu varastollemme.

Kun palautus on käsitelty, kestää noin 4-7 työpäivää ennen kuin rahat ovat tililläsi. Tämä riippuu maksutavasta, jonka olet valinnut tilauksen yhteydessä.

Milloin voin käyttää peruutusoikeuttani?

Ostaja voi peruuttaa tavaran oston peruutuslain säännösten mukaisesti. Peruuttamisoikeus tarkoittaa, että ostaja voi palauttaa tavaran myyjälle ilman perusteluja, vaikka tavarassa ei olisi virheitä ja vaikka tavaraa ei olisi toimitettu. Ostajan on ilmoitettava myyjälle peruuttamisoikeuden käyttämisestä 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta, peruuttamisoikeudesta säädetyllä tavalla ja peruuttamislomakkeella.

Peruuttamisoikeutta voi käyttää vain verkossa tilattuihin tavaroihin, ei myymälässä tilattuihin tavaroihin. Huomaa myös, että peruutusoikeus ei koske Outlet-tuotteita. 

Peruuttamisoikeuden lykkääminen

Jos ostaja saa peruutuslomakkeen ja tarvittavat tiedot myöhemmin kuin tavaran toimitus, peruutusaika alkaa siitä päivästä, jolloin ostaja saa peruutuslomakkeen ja tiedot. Jos ostaja ei ole saanut riittäviä tietoja tai peruutuslomaketta, peruutusaika päättyy kuitenkin 3 kuukauden kuluttua tavaroiden vastaanottamisesta. Jos ostajalle ei ole lainkaan ilmoitettu peruutusoikeudesta, määräaika on 1 vuosi.

Täytäntöönpano peruutusoikeutta käytettäessä

Ostajan ilmoitus myyjälle peruuttamisoikeuden käyttämisestä on tehtävä kirjallisesti (peruuttamislomake, sähköposti, faksi tai kirje) todisteellisuussyistä, ja sen on sisällettävä tiedot siitä, miten ostaja palauttaa tavarat myyjälle.

Ostajan on palautettava tavarat ilman aiheetonta viivytystä ja viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisoikeutta koskevasta ilmoituksesta tai luovutettava ne Myyjälle, jos Myyjä ei ole tarjoutunut noutamaan tavaroita.

Jos ostaja on kuitenkin nimenomaisesti valinnut muun toimitustavan kuin Myyjän tarjoaman vakiotoimituksen, Myyjä ei ole vastuussa lisäkustannuksista.

Maksu ja palautus peruutusoikeudella

Palautus on suoritettava ilman aiheetonta viivytystä ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun Myyjälle on ilmoitettu Ostajan päätöksestä käyttää peruutusoikeutta. Ellei ostajan kanssa ole nimenomaisesti toisin sovittu, takaisinmaksu on suoritettava samalla maksuvälineellä, jota ostaja on käyttänyt. Ostajalta ei peritä palautuksesta mitään maksua.

Myyjä voi pidättäytyä palautuksesta, kunnes tavarat on vastaanotettu tai kunnes ostaja on esittänyt todisteen siitä, että tavarat on palautettu. Tätä ei sovelleta, jos myyjä on tarjoutunut noutamaan tavarat.

Ostajan on vastattava tavaroiden palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista, jos peruuttamisoikeutta käytetään.

Peruuttamisoikeutta käytettäessä tehtävät vähennykset

Ostajan on tutkittava tavara ennen kaupan peruuttamista. Tavarat on palautettava myyjälle samassa kunnossa ja samassa määrässä kuin ostaja on ne vastaanottanut. Myyjä voi vaatia kuluttajaa korvaamaan arvonalennuksen, joka aiheutuu siitä, että ostaja on käsitellyt tavaraa tavalla, joka ei ollut tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan määrittämiseksi.

Ostajan on palautettava tavarat myyjälle alkuperäispakkauksessa, jos mahdollista. Ostaja ei voi peruuttaa sellaisten tavaroiden ostoa, jotka heikkenevät nopeasti, jotka eivät sovellu palautettaviksi terveys- tai hygieniasyistä tai jotka ovat ääni- ja kuvatallenteita (mukaan lukien CD- ja DVD-levyt) tai tietokoneohjelmia, joiden sinetti on rikottu.

HUOM! Osa tuotteistamme on räätälöitävissä. Monissa tapauksissa tämä edellyttää moottorin mukauttamista. Tämä katsotaan palveluksi, eikä sitä koske normaali peruutusoikeus. Tällaisesta palvelusta maksettu erä vähennetään ostohinnan palautuksen yhteydessä.

 
Osto-opas

Mitä maksuvaihtoehtoja minulla on?

Kun tilaat verkkokaupasta, voit maksaa seuraavilla tavoilla:

Klarna (tässä on useita vaihtoehtoja. Maksa, kun olet saanut paketin, jaa ostos tai osta ensin, maksa myöhemmin, lue lisää täältä).

Visa (Visa)

MasterCard

En voi maksaa ennakkomaksulla/osamaksulla.

Tämä on ongelma, joka esiintyy Klarnan alustalla. Emme saa ottaa yhteyttä Klarnaan sinun kuin asiakkaan puolesta, koska kyse on asiakkaan henkilötietoja koskevista tiedoista. Jos haluat osamaksua, emme voi tilata sitä asiakkaan puolesta.

Ota yhteyttä Klarnaan, niin he auttavat sinua 1-2 työpäivän kuluessa. Löydät linkin Klarnan asiakaspalveluun täältä.

Mistä löydän Klarnan laskun?

Lasku lähetetään sähköpostiisi, mutta se on saatavilla myös Klarna-sovelluksessa.

Milloin saan laskun?

Saat laskun, kun aktivoimme tilauksesi. Tilaus aktivoituu, kun olemme pakanneet tuotteesi tai lähettäneet noutoilmoituksen (riippuen tilauksesi toimitusvaihtoehdosta).

Voinko pidentää laskun eräpäivää?

Kyllä, jos tuotteesi on viivästynyt, voit helposti pidentää laskun eräpäivää Klarnan avulla. Voit tehdä tämän Klarnan sovelluksessa tai ottamalla yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Voimme myös auttaa sinua siirtämään laskun eräpäivää.

Kannattaa tietää, että lähetämme laskun 10 päivän eräpäivällä samaan aikaan, kun tavara lähtee varastostamme, mutta tietysti matkan varrella voi tulla viivästyksiä.

Muissa tapauksissa emme voi siirtää eräpäivää.

Lähetä meille kysely, jos haluat siirtää eräpäivää.

Mikä sähköpyörä minun pitäisi valita?

Olemme luoneet osto-oppaan niille, jotka eivät ole varmoja siitä, mikä sähköpyörä sopii parhaiten heidän tarpeisiinsa. Täältä löydät yleiskatsauksen myydyimmistä tuotteistamme, niiden ominaisuuksista ja selityksen siitä, mitä kukin ominaisuus antaa sinulle. Löydät myös graafisen yleiskatsauksen, joka auttaa sinua vertailemaan e-pyöriä.

 

Miten valita oikea sähköpyörä.

Mikä sähköpotkulaudat minun pitäisi valita?

Olemme koonneet osto-oppaan niille, jotka eivät ole varmoja siitä, mikä sähköskootteri sopii parhaiten heidän tarpeisiinsa. Täältä löydät yleiskatsauksen bestsellereistämme, niiden ominaisuuksista ja selityksen siitä, mitä kukin ominaisuus antaa sinulle. Löydät myös graafisen yleiskatsauksen, jonka avulla voit vertailla skoottereita.

 

Miten valita oikea sähköpotkulaudat.

Mihin malleihin voi liittää sovelluksen?

E-Wheels E2S V2

E-Wheels E2S V2 PRO

E-Wheels E2S V2 MAX

E-Wheels E3

E-Wheels E4

E-Wheels E4 V2 MAX

 

Sovelluksen nimi - E-Wheels/Minirobot

 

E2S V2 Long Range

E2S V2 Pro Long Range

Voinko poistaa nopeuslukon, jos haluan?

Ei, tämä ei ole mahdollista. Jotta sähköskootteri olisi laillinen, käyttäjä ei saa muuttaa lukitusta yli 20 km/h nopeuteen.

Lue lisää tästä Ruotsin liikenneviraston verkkosivuilta.

Voinko poistaa nopeusrajoituksen, jos lähetän sähköskootterin korjaamollesi?

Ei, emme tarjoa nopeusrajoituksen poistamista. Skootterin huippunopeutta ei ole mahdollista muuttaa oston jälkeen.

Mitkä ovat pieniä sähköajoneuvoja koskevat määräykset?

Mitä eroa on nimellisteholla ja enimmäisteholla?

Sähköpotkulautojemme moottoritehon ilmoittamiseksi käytämme termejä nimellisteho ja maksimiteho. Ne ovat hyvin erilaisia, ja on tärkeää pitää termit erillään.

Nimellisteho (jatkuva teho) on teho, jonka saat moottorista pitkän ajan kuluessa. Maksimiteho on teho, jota käytetään hyvin lyhyen aikaa. Yli muutaman sekunnin kestävä maksimiteho tuottaa niin paljon lämpöä, että moottori voi vaurioitua pysyvästi. Näin toimivat kaikki sähkömoottorit, ja yleensä sekä nimellis- että maksimiteho ilmoitetaan tuoteselosteessa.

Tuotteen moottorin nimellisteho on tärkeämpi parametri kuin maksimiteho, sillä se osoittaa, miten moottori toimii käynnissä.

Tuleeko sähköpyörä valmiiksi koottuna?

Moma e-pyörät toimitetaan 90-prosenttisesti valmiiksi koottuina laatikossa. Puuttuu vain ohjaustangon, polkimien ja etupyörän yksinkertainen kokoaminen sekä vaihteiden helppo säätäminen.

 

Kokoonpanovideoita löydät täältä.

Miten säilytän sähköskootteriani talvella?

Asianmukainen talvisäilytys on tärkeää, jotta sähköskootterisi käyttöikä saadaan maksimoitua.

 

Lue oppaamme siitä, miten se tehdään.


Palvelu ja valitukset

Miten lähetän tuotteen työpajaan?

Ota meihin yhteyttä ja varaa aika asiakaspalvelusta etukäteen. Lähetämme sinulle rahtikirjan, jonka tarvitset, kun lähetät tuotteen korjaamolle.

Jos tuotteessa on takuun piiriin kuuluva vika, maksamme lähetyskulut. Jos vika ei kuulu takuun piiriin, olet vastuussa toimituskuluista ja huoltomaksusta. Tämän jälkeen saat maksulinkin, jossa on valtuutuskustannukset, ennen kuin korjaamme tuotteesi.

 

Lähetä pyyntö huoltotiimille.

Laatikko vaurioitui kuljetuksen aikana, mitä teen?

Valitettavasti joissakin tapauksissa laatikot voivat vahingoittua kuljetusyritysten toimesta kuljetuksen aikana. Tämä on aina valitettavaa, ja toivomme, että kaikki tuotteet olivat paketissa ja että ne eivät vahingoittuneet kuljetuksen aikana.

Jos paketistasi puuttuu tavaroita tai jos tavarat ovat vahingoittuneet, ota meihin yhteyttä, niin autamme sinua edelleen. Jos epäilet kuljetusvauriota, ota valokuvia pakkauksesta, laatikossa olevasta pakkausmateriaalista ja vauriosta ja lähetä ne asiakaspalveluun osana reklamaatiotasi.

Milloin tuotteeni korjataan?

Nykyinen huoltoaika: Noin 4 viikkoa.

Korjausten määrästä riippuen kestää yleensä 2-3 viikkoa siitä, kun korjaamo vastaanottaa tuotteen, kunnes se on täysin korjattu. Huippusesongin aikana odotusaika on 4-6 viikkoa.

Korjaamolla on jonotusjärjestelmä, jossa huoltoaika lasketaan siitä päivästä, jolloin tuote saapuu korjaamolle. Jos tuote on palautettava, se pakataan samana päivänä, kun se on korjattu, ja toimitetaan sinulle 1-4 työpäivän kuluessa.

Mistä tiedän, milloin huolto on valmis?

Jos olet toimittanut tuotteen meille myymälään, saat noutoilmoituksen tekstiviestillä/sähköpostilla yhdeltä huoltoteknikostamme. Ota saamasi huoltolomake mukaasi, kun viet tuotteesi, jotta toimitus nopeutuu.

Jos olet lähettänyt tuotteen meille, saat sähköpostitse seurantanumeron, kun tuote on korjattu ja matkalla takaisin sinulle.

Miten maksan palvelusta?

Jos olet toimittanut tuotteen meille myymälässä, maksat, kun noudat tuotteen.

Jos olet lähettänyt tuotteen meille, saat sähköpostiisi maksuohjeet, kun diagnoosi on tehty.

Jos tuotteesi korjataan takuuvaatimuksen perusteella, se on luonnollisesti maksuton.

Sähköpyöräni on viallinen/vaurioitunut, mitä minun pitäisi tehdä?

Olemme luoneet yksityiskohtaiset selitykset siitä, miten voit korjata sähköpyöräsi itse, mikä puolestaan voi säästää paljon aikaa ja rahaa. Meiltä saat kaikenlaista, kuten puhjenneet renkaat, kovat jarrut, akun vaihto ja paljon muuta.

 

Sähköpyörien teknistä apua varten.

E-skootterissani on vika/vaurio, mitä minun pitäisi tehdä?

Olemme luoneet yksityiskohtaiset selitykset siitä, miten voit korjata sähköskootterisi itse, mikä puolestaan voi säästää paljon aikaa ja rahaa. Meiltä saat apua aina puhjenneista renkaista ja kovista jarruista akun vaihtoon ja paljon muuhun.

 

Sähköpotkulaitteiden teknistä apua varten.

En löydä ratkaisua ongelmaani

Etkö löydä ratkaisua ongelmaasi teknisestä tuesta?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Varmista, että sinulla on seuraavat tiedot käsilläsi:

 

Tilausnumero

Malli + tuotetyyppi (sähköpyörä, skootteri, yksipyöräinen, leijulauta jne.).

Mikä tuotteessa on vikana? Kerro mahdollisimman tarkkaan. Mitä, miten, missä, milloin jne.

Kuvat ja video, jotka havainnollistavat ongelmaa. Se vie vain hetken ja voi säästää paljon aikaa, kun tulemme auttamaan sinua.

Miten saan e-skootterini kestämään pidempään?

Olemme kirjoittaneet oppaan siitä, miten saat sähköskootterisi kestämään pidempään.

Miten saan sähköpyöräni kestämään pidempään?

Olemme kirjoittaneet oppaan siitä, miten saat sähköpyöräsi kestämään pidempään.

Etkö löytänyt etsimääsi?